Vervolg Bonavis ...... Compiegne - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van Gerrie Leunissen - WaarBenJij.nu Vervolg Bonavis ...... Compiegne - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van Gerrie Leunissen - WaarBenJij.nu

Vervolg Bonavis ...... Compiegne

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Gerrie

07 Mei 2017 | Frankrijk, Compiègne

Nadat ik Jean Marc hartelijk heb bedankt gaan we weer verder 'en route'. Even later fietsen twee Belgische dames (Diest) ons achterop. Eentje met een electrische fiets en de andere zonder en ook op weg naar Santiago. Haar schoonzus fietst een paar dagen met haar meee totdat haar man aansluit. We fietsen een eindje samen, maar dan haken we toch af, want tegen die electric kunnen we niet op. Wij gaan Noyon bezoeken, de tweede oudste kathedraal. Sn Frankrijk. Inde kathedraal krijgen we een stempel in ons St Jacobspaspoort en hij attendeert ons op de mogelijkheid van de refuge van de Carmelieten in Compiègne. Door mijn navigatiefout rijden we zeker 10 km om naar Compiègne. Jawel hoor in Compiègne komen we op een terras de twee Belgische dames tegen. We gaan op zoek naar de réfuge en op de Arie St Lazaire is ze er. We installeren ons spullen, gaan bij het dichtstbijzijnde café wifi scoren. Om zeven gaan we terug naar de 'amis St Jacques' maken kennis en we mogen tegen de regels in twee nachten blijven. We douchen en gaan een hapje eten en dan morgen de hele dag de stad verkennen. Het was vandaag een rilligerige dag. Regelmatig buitjes met af ten toe een zonnetje. À demain !!!

• 08 Mei 2017 - 09:07

Janine:

Lieve Gerrie en Hub,
    Wat heb ik een bewondering voor jullie. Ik wandel en fiets zelf heel graag, maar dit..... petje af hoor. Heerlijk om jullie verhalen te lezen. Ik zal jullie ook zeker blijven volgen in deze bijzondere tocht. Wacht weer met smacht naar het volgende verslagje.
    Suc6!!
    Dikke knuffel Janine

• 08 Mei 2017 - 12:14

Wilna:

Dag Gerrie en Hub
    Fijn om jullie te volgen op deze tocht.
    Veel herkenning natuurlijk!
    En het mooiste, meest onwerkelijke, gaat nog komen.
    Geniet er van, wij genieten een beetje mee via de verslagen.
    Hartelijke groet,
    Wilna

• 09 Mei 2017 - 09:02

Pierre En Marina:

Lieve Twee,

Wat schrijven jullie de ervaringen op een en leuke manier op.
    Heel prettig om te lezen.
    Wij fietsen op afstand mee!
    Houd vol!

Liefs Pierre en Marina.