Etappe 2 - Reisverslag uit Houthem, Nederland van Gerrie Leunissen - WaarBenJij.nu Etappe 2 - Reisverslag uit Houthem, Nederland van Gerrie Leunissen - WaarBenJij.nu

Etappe 2

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Gerrie

28 April 2017 | Nederland, Houthem

De tweede etappe.
ERefugio is goed bevallen!! Sleutel teruggebracht,onze St Jacobspaspoorten gestempeld en wel terugontvangen en een appeltje voor onderweg. Harrie en Margriet zijn stipt op tijd. Harrie helemaal in fietstenue. Margriet koopt het fietsen af met een gezegende Boeddha, maar belooft onderweg met ons koffie te komen drinken. Het begin van de etappe is heftig: de Geulhemmerberg (Amstel Gold Race), voor Harrie een peulenschil maar voor ons met bagage een flinke klim. De tripmvoert verder middendoor Maastricht. We zwaaien nog naar Annemiek, Truus en Berthy, maar we denken dat ze ons niet hebben gezien. In Kanne gaan we met Margriet (ook sightseeing gedaan en de tunnel gereden) samen koffie/theedrinken bij "Kanne en Kruiken". Gezelligheid kent geen tijd, maar op enig moment werd er toch afscheid genomen. Dit was voorlopig zeker het laatste familietreffen.

• 29 April 2017 - 11:07

Ann Van Den Boom:

Ik vind het ontzettend leuk, jullie te volgen.
    Geniet van al het moois dat jullie gaan beleven.
    Succes!

• 29 April 2017 - 13:10

Vivienne Gommers:

Ga zo door en geniet van de mooie meimaand !

Groetjes,
    Geert en Vivienne

• 29 April 2017 - 17:38

Anneke En Bèr Janssen:

Hallo Gerrie en Hub
    Leuk om jullie te volgen. Zuid limburg bekend terrein voor ons ivm woonplaats dochter.
    op naar de Ardennen, de eerste echte klimmetjes. Veel succes, tot het volgende blog.
    Groetjes Bèr en Anneke

• 30 April 2017 - 10:22

Katja:

Wat goed te horen dat jullie genieten.

groetjes, Katja en de bubs