FIETSREIS NAAR ROME - Reisverslag uit Weert, Nederland van Gerrie Leunissen - WaarBenJij.nu FIETSREIS NAAR ROME - Reisverslag uit Weert, Nederland van Gerrie Leunissen - WaarBenJij.nu

FIETSREIS NAAR ROME

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Gerrie

17 April 2019 | Nederland, Weert

Op mijn 66e verjaardagsfeestje vorig jaar in september zijn Willy en Emiel komen melden dat Hub met mij naar Rome gaat fietsen.
Nu 17 april 2019 zijn de voorbereidingen in volle gang. Een beetje zenuwachtig of we wel alles georganiseerd krijgen voor as. zaterdag: Paaszaterdag. Het is nog een hele drukke week met leesclub, probussenbijeenkomst, een nieuwe telefoon op de valreep etc.
Vandaag gaan we nog even naar Breda met Robin het maatpak voor de bruiloft passen. Vanavond afscheid van familie in Schinnen en morgenavond nog een laatste bridgesessie.
Zaterdagochtend vroeg vertrekken we. We fietsen naar Mönchengladbach en gaan daar op de trein naar Koblenz. In oktober en november hebben we al een paar dagen voor gefietst, want we wilden Rome in ca. 6 weken doen vanwege ons kleine meisje: Vieve, die we niet langer kunnen missen.
De resterende tijd besteden we aan het op orde brengen van de tuin en het inpakken van onze reistassen. We denken met nog minder toe te kunnen dan op onze reis naar Santiago !! Ben benieuwd !!!

• 17 April 2019 - 05:24

Marijke En Jo:

Inderdaad heel spannend! En wat een drukte! Heerlijk om te volgen waar jullie zijn en jullie avonturen mee te beleven,
    Heel goede reis en mooie fietstocht gewenst.

• 17 April 2019 - 05:37

Irene:

Lieve Gerrie en Hub, maak er een prachtreis van! Ik ga jullie graag volgen! dikke kus, Irene

• 17 April 2019 - 07:38

Marijke :

Lieve Hub en Gerrie,
    Jullie weer in de bocht!! Ik moet er om lachen....en ik zou er ook héééééééél zenuwachtig van worden. Alles wat jij/jullie nog in deze week willen doen. Wij leven op een veel lager pitje en dan zijn we nog steeds druk bezig... Maar we vinden het wel heel leuk dat jullie nu naar Rome fietsen!! Geweldig!! En op de fiets kun je uitrusten !! Althans?? We wensen jullie een heerlijke fietstocht, veel plezier en geniet van de natuur en cultuur en een behouden fietstocht!!
    Lieve groetjes van ons beide,
    Cor en Marijke

• 17 April 2019 - 10:10

Margriet:

hher.hamar@home.nl goede reis en have fun, wij vertrekken zometeen vanuit Thailand naar huis na dikke maand

• 17 April 2019 - 10:10

Margriet:

• 17 April 2019 - 14:44

Mirjam:

Lieve Gerrie en Hub,

Wat ontzettend knap dat jullie dit avontuur aangaan! Heel veel plezier en geniet ervan! Dikke kus Mirjam en Steven

• 17 April 2019 - 17:45

Peter:

Hoi Gerrie en Hub, Truus en ik gaan jullie volgen op jullie leuke fietsavontuur.
    Veel plezier en hopelijk goed weer. Groetjes, Truus en Peter.

• 18 April 2019 - 02:47

Jeanny En Jan:

Hoi Ger en Hub, fantastisch dat jullie dit gaan ondernemen! Wat een zegen dat jullie dit aankunnen! Geniet van alle moois! Na jullie reis zullen we elkaar vast weer eens zien! Toi toi toi! Jeanny en Jan

• 18 April 2019 - 03:43

Truus Van Gog:

Hub en Gerrie,
    Wat fijn dat jullie samen aan deze tocht gaan beginnen. We wensen jullie een mooie reis want de weg is het doel en een schat aan mooie ervaringen.
    Liefs Peter en Truus

• 18 April 2019 - 04:44

Ilse:

Was ik maar met pensioen ... zou zó met jullie mee gaan. Albert zei gister nog: “ Zullen we het eerste stuk met hen mee fietsen?”
    Maar wij zitten nog volop in het werkbare leven. Haha maar wanneer ik jullie to-do lijstje lees van deze week zou je denken dat jullie het drukker hebben dan wij hier

• 18 April 2019 - 05:15

Karin Van Lier:

Hallo Gerrie,

Graag ga ik jullie reis volgen. Alle goeds gewenst. Hartelijke groet, Karin.

• 18 April 2019 - 13:00

Idy En Ben Lensing:

Ervaringsdeskundigen zoals jullie beiden inmiddels zijn, weten goed met de “reisspanning” om te gaan. Italië is wel een ander land, maar toch. Nog even de laatste restjes drukte en jullie zijn weer onderweg. Heel veel plezier wensen we jullie toe. We kijken wederom reikhalzend uit naar jullie belevenissen. Hartelijk groet,
    Idy en Ben.

• 18 April 2019 - 17:41

Franka Gielis:

Lieve Gerrie en Hub,

Heel veel succes met de voorbereidingen en een hele goede fietstocht. Je begint in elk geval met zonnig weer.
    Lieve groeten,
    Frankahenny

• 20 April 2019 - 07:16

Ann:

De start is, wat het weer betreft, fantastisch!!
    Hopelijk blijft dit zo.
    Geniet van al het moois op weg naar Rome.
    Ik volg jullie.

• 20 April 2019 - 08:56

Gerard&Marianne:

Lieve Gerrie&Hub,
    Vandaag vertrokken, het avontuur is begonnen. Wij zijn fan van jullie verhalen,,gaan jullie dan ook weer volgen. Heel veel succes en plezier wensen we jullie toe,
    Kus.

• 20 April 2019 - 16:07

Annemiek :

Hopelijk zijn jullie de eerste dag al goed doorgekomen en hebben jullie inmiddels Koblenz bereikt! Het weer zit in ieder geval mee! Heel veel succes de komende weken en leuk om jullie te kunnen volgen! Lieve groet, Annemiek

• 22 April 2019 - 18:14

Harrie Truijen:

Een druk programma zoals altijd en even tussendoor naar Rome fietsen. Geniet van jullie inspanning ,het doel Rome is een mooie uitdaging . Groetjes Toos en harrie

• 24 April 2019 - 13:13

Frans Oerlemans:

Lieve Gerrie en Hub,
    Heel veel succes met jullie ontzettend lange,vermoeiende tocht naar Rome.
    We hebben er veel respect voor.
    Geniet ervan en kom heel weer terug.
    Groetjes van Trees en Frans

• 25 April 2019 - 06:15

Theo En Mia Leunissen :

Lieverds wij wensen jullie een fijne reis geniet ervan
    Heel veel liefs uit PUTH

• 26 April 2019 - 19:27

Ine Oosterling:

Geweldig en heel sportief, Gerrie en Hub ,dat jullie weer zo'n lange tocht gaan maken. Veel succes ,mooi weer en prachtige ervaringen! hartelijke groet

Ine

• 27 April 2019 - 13:08

Marie-José Hupkens:

Lieve Gerrie en Hub,
    Wat sportief om weer opnieuw zo'n avontuur aan te gaan en wat geweldig dat wij daarvan weer mogen meegenieten.
    Ik ga nu weer met spanning uitkijken naar jullie mailberichten.
    Een veilige en mooie fietstocht gewenst!!!
    Laat niets achter op de overnachtingsadressen. Scheelt weer vele kilometers.

Groetjes van Marie-José en Frans

• 28 April 2019 - 10:05

Wilna:

Alweer even onderweg!
    Heerlijk, s'morgens niet weten waar je s'avonds uitkomt.
    Wij wensen jullie een interessante, fijne, sportieve reis.
    En we volgen jullie graag!
    Wilna en Jan

• 28 April 2019 - 19:16

Christine:

Dag Gerrie en Hub, heel veel succes met fietsen! Wat een avontuur!
    Op naar de heilige stad! Lieve groet Gerard en Christine.