Vessem - Westerhoven - Weert - Reisverslag uit Weert, Nederland van Gerrie Leunissen - WaarBenJij.nu Vessem - Westerhoven - Weert - Reisverslag uit Weert, Nederland van Gerrie Leunissen - WaarBenJij.nu

Vessem - Westerhoven - Weert

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Gerrie

06 Juli 2017 | Nederland, Weert

De allerlaatste stuiptrekkingen op onze Camino. We krijgen weer een heerlijk compleet ontbijt voorgezet en er is naast ons nog een pelgrim aanwezig, die in Amsterdam is gestart en vandaag de Belgische grens passeren. We laden onze fietsen, nemen afscheid en vertrekken richting Eindhoven. We constateren dat we ook vandaag weer Westerhoven door zullen fietsen waar een dochter van Hub's broer Theo woont. Saskia en Neel. We weten het adres niet precies en via een plaatselijke uitspanning komen we ook dat aan de weet. Zij hebben een melkveebedrijf. We besluiten ze op te zoeken en het worden hele gezellige uurtjes compleet met rondleiding door het bedrijf. We weten nu door de kennis, die hun zoon van 14 ons heeft doorgegeven, precies hoe het zit met kalven, melken, stro, hooi, pulp. Kortom waar een boer tegenwoordig tegen aan loopt. Om 15.30 uur gaan we opnieuw de motor opstarten en nemen afscheid. Het was super gezellig en indrukwekkend hoe betrokken de kinderen allemaal zijn bij het bedrijf. De knooppuntenroute is gedeeltelijk bij ons bekend. Mooie stukken door bis en heid. Het Leenderbos door en dan bij het gezellige café-restaurant "Peerkesbosch" wordt de reis afgesloten met een wijntje en een hapje. Om 20.30 uur melden wij ons present bij Katja en natuurlijk vertellen wij een beetje hoe we het hebben gehad. Dat het een fantastische ervaring is geweest, dat we ons geen moment hebben verveeld, dat wij goede begeleiding hebben gehad van Jacobus, veel mooie ontmoetingen hebben mogen genieten en dat veel bagage in ons hoofd hebben, die we straks een plekje gaan geven.

Lieve vrienden en familie het was heel fijn mijn blog met jullie te delen en we hebben genoten van de lieve, betrokken reacties van jullie. Hiermee ga ik mijn verhaal van de reis naar Santiago de Compostela afsluiten. Tot gauw ziens in Weert !!!

• 06 Juli 2017 - 13:29

Kristel Paquay:

Lieve Gerrie en Hub, welkom thuis! Ik heb genoten van nullie belevenissen. Tot snel, gr Kristel

• 06 Juli 2017 - 13:47

Ann:

Ik heb genoten van jullie verhalen.
    We spreken elkaar op een Probus bijeenkomst.
    Natuurlijk weer even wennen aan het " normale" dagelijkse leven.
    Hopelijk snel de gedachte "Home sweet home"

• 06 Juli 2017 - 14:20

Irene:

Welkom in Weert! Het was heel bijzonder om mee te mogen genieten van jullie verhalen! Chapeau!

• 06 Juli 2017 - 14:53

Frans En Marie-José :

Lieve Gerrie en Hub,
    Wat moet het heerlijk zijn om weer gezond en wel thuis te zijn.
    Voor ons is het eerlijk gezegd jammer om de reisverslagen nu te moeten missen, dat wordt wennen.
    Wanneer jullie nog steeds verknocht zijn aan de dagelijkse fietstochtjes, zou ik jullie willen aanraden: Laat de auto gewoon staan en neem de fiets. Dat moet met deze ervaring geen probleem meer zijn.

Tot ziens bij een gezamenlijke activiteit samen met Mieke. Ik bel nog voor een afspraak, maar eerst gaan we even op vakantie.

• 06 Juli 2017 - 15:31

Hans En Maaike:

Welkom thuis, kanjers. We hopen jullie spoedig te spreken.

Hans en Maaike

• 06 Juli 2017 - 15:51

Truusvangog@gmail.com:

Welkom in Weert! Groet Truus en Petet

• 06 Juli 2017 - 18:15

Anneke Janssen:

Hallo Gerrie en Hub,

Welkom in het Weerterland!
    Het zal wel wennen zijn nu jullie geen Frans, Engels, Spaans meer om jullie heen horen, maar het Weerter dialect.
    Fijn dat alles zo goed verlopen is en wij hebben van jullie belevenissen kunnen genieten.

Tot gauw,

Anneke en Bér Janssen

• 06 Juli 2017 - 18:46

Peter:

Hoi Gerrie en Huub, effe niet op mijn computer gekeken en jullie lopen alweer bij de Jumbo rond. Voor mij is het net of jullie pas vertrokken zijn. Het einde van een ervaring die niet meer vergeten wordt. Ook fijn om zoiets samen te doen. Ik heb zo`n idee dat er binnenkort wel weer een reisje in het verschiet zit.
    Gerrie en Huub, jullie hebben iets gedaan waar veel mensen van dromen maar het niet doen. Geweldig.
    Groetjes en tot binnenkort,
    Peter en Truus.

• 06 Juli 2017 - 18:54

Frankahenny Gielis:

WELKOM thuis, geniet weer van je eigen huis en ons mooie stadje.
    En tot de 16de
    Lieve groet,
    Frankahenny

• 06 Juli 2017 - 19:11

Gerard&Marianne:

Natuurlijk eerst wennen, maar wat heerlijk dat jullie gezond en wel weer thuis zijn.
    Afkicken van de fiets en de vele internationale mensen die jullie pelgrimspad doorkruisten.
    Tot heel gauw, liefs Gerard en Marianne.

• 06 Juli 2017 - 21:38

Idy En Ben Lensing:

Lieve kanjers,
    Chapeau! Fijn, dat jullie weer heelhuids terug zijn!
    Wij hebben genoten van jullie belevenissen.
    Slaap vannacht lekker in je eigen bedje!
    Liefs en tot ziens.
    Idy & Ben

• 07 Juli 2017 - 08:20

Wilna:

Fantastisch gedaan!
    Veel sterkte met het wennen aan het gewone leven.
    Wilna en Jan

• 07 Juli 2017 - 11:24

Youhana:

Geen meer leuke verhaaltjes ): , ga maar weer reizen HeeHHHH. (;
    Maar gelukkig kunnen wij nu elkaar zien en praten.

• 07 Juli 2017 - 13:36

Karin Bekelaar:

Lieve Gerrie en Hub,

Erg leuk om de reisverslagen te lezen! Jullie hebben je avontuur goed afgesloten, gezond weer thuis!
    Tot gauw.
    Gr Karin

• 08 Juli 2017 - 21:24

Jose Moonen:

Hallo Gerrie en Hub,

Ook ik het jullie tocht gevolgd door de geweldig leuke reisverslagen van Gerrie.
    Ik vind dat jullie een knappe prestatie geleverd hebben.
    Welkom thuis en eind Julie neem ik contact met jou op Gerrie over Yoyhanna.

Groetjes, Jose Moonen