Mansilla tot Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Gerrie Leunissen - WaarBenJij.nu Mansilla tot Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Gerrie Leunissen - WaarBenJij.nu

Mansilla tot Santiago

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Gerrie

20 Juni 2017 | Spanje, Santiago de Compostella

Het wil al dagenlang niet lukken met WiFi of met de site 'waarbenjij.nu'. Hopelijk kan ik nu even ons verhaal bijwerken.!! Zaterdag 10 juni gaan we voor een bezoek aan het oudste Monasterio San Miguel de Escalade 15 km extra fietsen. Het is zeer de moeite waard en het ligt in een prachtige heuvelachtig omgeving met mooie flora. De terugweg verloopt snel. Een kleine vergissing van de navigator leidt ertoe dat het grintpad van de voetgangerscamino moeten fietsen. In Léon komen we binnen met loopbruggen over de snelwegen. Vandaag gaan we een B&B nemen, want we zijn het geritsel in de tassen en het snurken moe. Toch komen we in een albergue terecht want de B&B's staan ons niet aan. Léon is een gezellige en wervelende stad. Er zijn deze avond heel veel vrijgezellenfeestjes. Het lukt ons om een gezellig restaurantje te vinden bij de eglesia Isidore. De volgende ochtend horen we van de receptionist dat de kas van gisteren is gestolen en hij kan ons de beelden op het scherm laten zien. Geen professionel!!

• 20 Juni 2017 - 09:00

Harrie En Toos:

Hallo Hub en Gerrie,
    Is niet warm om te fietsen?op de fiets heb je wel een windje.Het einde komt in zicht ,knap hoe jullie het doen!!wij hebben vorige week donderdag Riet en Jaap ontmoet en samen wat gedronken in Autun heel gezellig.Gerrie en Hub succes en geniet er nog van.
    Liefs Harrie en Toos