Chartres - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Gerrie Leunissen - WaarBenJij.nu Chartres - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Gerrie Leunissen - WaarBenJij.nu

Chartres

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Gerrie

10 Mei 2017 | Frankrijk, Chartres

Heel slecht geslapen, want er waren ook gasten van een bruiloft. Het is hen vergeven. Na de schuimende jus d'Orange en heerlijk ontbijt gaan we op pad en nemen de mevrouw uit Mook mee op sleeptouw. Zij heet Marleen inmiddels. Tijdens de tocht komen we een man tegen Henny en een vrouw Anja. Ook kwamen we mensen uit Wincester Engeland tegen, die van Parijs naar St. Malo fietsten. Leuk wat mensen verzinnen. Dan fietsen we weer bekende gezichten achterop en gaan in Chartres allemaal slapen in de réfuge, blijkt. Anja, de dame uit Amstelveen, vertelt me dat ze al veel tochten heeft ondernomen de afgelopen jaren. Praag doet ze nooit meer, maar Rome is geweldig. Ook naar Basel is geweldig en dadelijk gaat ze vanaf St Jean de Pied de Port met haar man naar Santiago. Geweldig wat mensen allemaal verzinnen. wij gaan naar de reéfug en zij naar de camping. À demain !!!!

• 11 Mei 2017 - 09:43

Kees:

Leuk verslag en herkenbaar door film "the way".

• 11 Mei 2017 - 17:21

Ben:

Fietsavonturen voor de toekomst gegarandeerd! Afgelopen Probusdinsdag gaf Leon Smeets mij twee getallen voor jullie mee: voor Hub 284 en voor Gerrie 220. Hij had die vanuit Frankrijk naar jullie doorgestuurd, maar zijn mail werd met een automatisch antwoord beantwoord. Hij wist niet of jullie zijn mail ontvangen hadden, vandaar zijn verzoek aan mij deze alsnog door te sturen. Hub je herinnert je nog ongetwijfeld zijn verhaal over het getal 17 (priemgetal). Succes met de overpeinzingen, maar meer nog met jullie tocht en zijn bezienswaardigheden. Veel plezier!

• 11 Mei 2017 - 19:22

Truus Van Goh:

Jullie zijn echt onderweg, "on your way".

• 11 Mei 2017 - 20:32

Mirjam:

Lieve Gerrie en Hub, Wat zijn jullie al ver! En wat ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen! En typisch jullie dat er al weer zoveel mensen aan de vrienden/kennissenkring worden toegevoegd. Want ik denk dat er toch contacten aan over blijven. Lees ik tussen de regels dat jullie een volgende grote tocht al aan het plannen zijn? Echte fietsbenen en billen dus!
    Geniet van de route.