Het vertrek en afscheid !! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Gerrie Leunissen - WaarBenJij.nu Het vertrek en afscheid !! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Gerrie Leunissen - WaarBenJij.nu

Het vertrek en afscheid !!

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Gerrie

25 April 2017 | Nederland, Weert

De laatste loodjes, het is bijna zover.
Allemaal ontzettend bedankt voor jullie lieve, bemoedigende woorden. De afgelopen dagen was het super gezellig, iedereen kwam even binnenlopen om afscheid nemen en de Tonny Toppers met Jan, Peter en Irene wisten vooral mij nog te verrassen met een op en top georganiseerde afscheidsborrel. Hartverwarmend, heel erg bedankt.
Ik moet er niet aan denken, dat ik jullie gemist zou hebben omdat ik nog zo nodig moest gaan sporten. Gelukkig moesten we de koelkast nog leeg eten !!!
Vanochtend natuurlijk vroeg opgestaan om de laatste spulletjes nog in te pakken. Toch nog te weinig ruimte, teveel zaken niet thuis gelaten, maar we gaan flink bepakt beginnen. Kunnen altijd nog iets weggeven.
Vandaag gaan we naar Houthem bij Valkenburg fietsen 70 km en overnachten we in de refugio bij Chateau St. Gerlach. Maar eerst nog een ontmoeting met mijn familieleden en een afscheidsdinertje.
Morgenochtend komen Margriet en Harrie ons ophalen om over de Begische grens te worden gezet. Daarna gaan we het helemaal zelf doen.
Druk programma nog dus. We gaan ervoor

• 25 April 2017 - 10:43

Kees En Helma:

Goede reis! St Jacobus wacht op jullie.

• 25 April 2017 - 11:16

Karin Bekelaar:

Nogmaals heel veel succes met jullie spannende avontuur! Geniet er van.

• 25 April 2017 - 14:40

Harry&Margriet:

Alvast goed vertrek en tot morgenvroeg 26/4.
    Hoe laat morgenvroeg vertrekken bij St.Gerlach?
    H&M

• 25 April 2017 - 16:35

Elly En Michel:

Veel succes op jullie pelgrimage en gezonde aankomst in Santiago de Compostela.

• 25 April 2017 - 17:42

Karinvan Lier:

Beste Gerrie en Hub,

In België brandt deze week een kaars voor jullie. Ik geniet hier van de zee en het strand. Hoop dat het voor jullie net zo fijn is om in dit land te vertoeven. Bonne route!

Karin.

• 25 April 2017 - 19:01

Frans En Marie-José :

Hallo Gerrie en Hub,

Helaas hebben we jullie mail van 2 april gemist.
    Alsnog wensen wij jullie een goede en voorspoedige pelgrimage. Weet dat het begin het moeilijkst is, na verloop van tijd gaat alles gemakkelijker, ook als de bergen in zicht komen.
    Zet hem op! We zullen jullie verslag vanaf nu nauwlettend volgen.
    Goede reis en santé.

• 26 April 2017 - 00:04

Jaap En Riet:

Gerrie en Hub, heel veel succes gewenst!
    'n goede reis en we houden contact.
    Bonne route !

• 26 April 2017 - 11:03

Marieke:

Lieve Gerrie en Hub,
    De kop is er af, bijna al de eerste landsgrens bereikt. We wensen jullie in alle opzichten een fantastische reis toe; genietend van het landschap, van elkaar en van de mensen die jullie pad kruisen.
    Bonne route, Marieke en Ton

• 26 April 2017 - 13:38

Mariet En Jan Linders:

Hoi Gerrie en Hub,

Fijn dat jullie ons op de hoogte houden van de wel zeer uitdagende fietstocht die jullie ondernemen. Heel veel plezier en niet te veel tegenwind gewenst. Blijf vooral voorzichtig en kom gezond weer terug.
    Jan en Mariet.

• 26 April 2017 - 14:36

Mar En Kees :

Leuke site. We zijn benieuwd naar de verslagen. Op dit moment is het hier prima fietsweer. Hopelijk bij jullie ook.

• 28 April 2017 - 09:32

Kristel:

Gerrie en Hub veel plezier samen op deze bijzondere reis! Benieuwd naar jullie verhalen